تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739597
شناسه : 3739597
تاریخ :
دستگیری سارق در حین ارتکاب سرقت توسط پلیس آگاهی اردستان اقتصاد ایران: اردستان-فرمانده انتظامی اردستان از دستگیری سارق سابقه‌دار داخل خودرو و منازل و کشف اموال مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت‌ها، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی به دستور فرمانده انتظامی شهرستان به کلیه یگان‌های انتظامی تابعه ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس آگاهی شهرستان در حین گشت زنی در شهر اردستان یک نفر سارق موتور سوار را در حین ارتکاب سرقت مشاهده، در کمترین زمان متوقف و دستگیر و به همراه اموال مسروقه به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه با توجه به دستگیری در حین ارتکاب سرقت و شواهد و دلایل موجود به تعداد شش فقره سرقت شامل چهار فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی اقلام مکشوفه شامل یک دستگاه موتورسیکلت، چهار دستگاه پخش خودرو، تلویزیون، سشوار، جاروبرقی و اقلام خرد منزل به ارزش دو میلیارد ریال به افراد مال باخته تحویل و متهم به همراه پرونده متشکله جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان داده شد.

وی یادآور شد: از همشهریان تقاضا داریم جهت پیشگیری از جرایم، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.