تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739596
شناسه : 3739596
تاریخ :
تقابل سخت حق و باطل را شاهد هستیم اقتصاد ایران: تبریز-رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در عرصه تقابل سخت حق و باطل قرار داریم و راهبرد ما غلبه و پیروزی خون بر شمشیر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد انوری دوشنبه در نهمین کنگره بین المللی ادبیات عاشورایی (یادبود شهدای غزه) که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این حرکت چندین ساله دوام داشته و روز به روز بتوانیم از معنویت آن بهره مند شویم و شاهد حضور میهمانان خارجی بیشتری باشیم.

وی افزود: سیدالشهدا (ع) با شهادت خود، یک افق نورانی برای ما باز کرد که هیچگاه در تاریخ احساس شکست نکنیم و به ما درس داد که شیعه اگر خونش بریزد، هیچگاه احساس شکست نمی‌کند.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) نیز پس از مصیبت‌های فراوانی که متحمل شدند، پیروزمندانه صحبت کرده و مکتب عاشورا را تبیین می‌کنند که این راهبرد به ما نشان می‌دهد همیشه خون بر شمشیر غلبه دارد.

انوری گفت: امروز که بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد گسترش پیام انقلاب در دنیا هستیم و انسان‌های آزاده نیز پیام انقلاب ما را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون در مسئله غزه، انسان‌های آزاده در کشورهای اروپایی و آمریکایی و به خصوص دانشجویان دانشگاه‌های معتبر آمریکایی که شیعه نیستند از مظلومیت مردم غزه دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه تقابل سخت حق و باطل قرار داریم، افزود: راهبرد ما، غلبه و پیروزی خون بر شمشیر است و هر چقدر که خون ما بریزد، دشمن به نابودی نزدیک تر می‌شود.