تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3739594
شناسه : 3739594
تاریخ :
ظریف: وضعیت اعضای کابینه به تدریج روشن‌تر می‌شود اقتصاد ایران: معاون راهبردی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: هنوز گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای کابینه در حد خبرسازی است و انشاءالله به تدریج وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهوری از برگزاری جلسه‌ای در 16 مرداد برای نامزدهای عضویت در هیئت دولت در حضور مسعود پزشکیان خبر داد.

ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«دیروز یکشنبه با دیدار ساعت 7 صبح با یکی از اعضای شورای راهبری در مورد اولویت‌های راهبردی دولت چهاردهم آغاز شد و سپس با کمیته زنان شورای راهبری پیرامون راه‌های کاهش شکاف جنسیتی در سطوح بالای مدیریتی کشور تبادل نظر کردیم. قرار شد ارتباط معاونت راهبردی با کمیته‌ها به عنوان بخشی از وظایف معاونت ادامه یابد. پس از آن رئیس محترم مرکز بررسی‌های استراتژیک گزارش بسیار مفیدی از فرصت‌ها و چالش‌های مرکز و گزینه‌های مختلف معاونت راهبردی ارائه کردند.

دیدارهای بعدازظهر برای پیگیری امور مربوط به معاونت راهبردی بود و سپس برای اولین‌بار در دولت چهاردهم در جلسه هیئت دولت شرکت کردم. پس از جلسه هیئت دولت دیداری در مورد اطلاع‌رسانی با تعدادی از فعالین فضای مجازی داشتم و سپس در جلسه‌ای از ساعت 8 تا 10:30 شب در حضور رئیس‌جمهور نتایج کار شورای راهبری را با توجه به پاسخ استعلام‌های دریافتی بررسی کردیم.

امروز بیشتر به کارهای تحقیقاتی و دانشگاهی باقیمانده گذشت. فردا صبح قرار است جلسه بعدی در مورد نامزدهای عضویت در هیئت دولت را در حضور جناب دکتر پزشکیان داشته باشیم و در پرتو رایزنی‌های امروز ایشان، به سوی نهایی‌کردن فهرست نامزدها حرکت کنیم. خوشبختانه اطلاع پیدا کردم که تعدادی از متخصصین جوانی که در کمیته‌ها و شورای راهبری بررسی و پیشنهاد شده‌بودند، امروز به عنوان معاونین و مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه منصوب شدند.

بار دیگر تأکید می‌کنم که هنوز گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای کابینه در حد خبرسازی است و انشاءالله به تدریج وضعیت روشن‌تر خواهد شد. همانگونه که قبلا هم عرض کردم، انتخاب وزرا و معرفی آنها به مجلس در اختیار رئیس‌جمهور است و ما به‌عنوان بازوی مشورتی ایشان در یک ابتکار شجاعانه از سوی ایشان فعالیت می‌کنیم.

اکنون هم با قدری تأخیر عازم جلسه‌ای به دعوت اهالی رسانه هستم.

شاد و سربلند باشید.»

انتهای پیام/