تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739519
شناسه : 3739519
تاریخ :
برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر اقتصاد ایران: اهر- رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه اهر و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه، سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر، رضایی معاون عمرانی فرماندار، جراحی بخشدار بخش مرکزی، رؤسای ادارات و گروه‌های جهادی برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در این رزمایش یک هزار نفر در قالب ۵۰ گروه جهادی شرکت کرده اند و در عرصه‌های عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی فعالیت می‌کنند.
سرهنگ پاسدار حسن سیفی گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسعه روحیه و فرهنگ کار جهادی در بین مردم بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه اهر حضور از روی عشق، علاقه، بصیرت و نوع تفکر انقلابی را از ویژگی‌های مهمی برشمرد که اعضای گروه‌های جهادی دارند.
سرهنگ پاسدار سیفی گفت: بسیح سازندگی شهرستان اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی می‌باشد.
امام جمعه شهرستان اهر نیز بر تقویت روحیه جهادی در جامعه و به خصوص در بین جوانان تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده گفت: تا زمانی که روحیه و تفکر جهادی در جامعه حاکم است بسیاری از مشکلات را می‌توان حل کرد.
وی افزود: خوشبختانه در شهرستان اهر نیز کارهای خوبی توسط نیروهای جهای و بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، بهداشتی، درمانی و احداث مسکن و مانند اینها در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.
فیلم از حسین عبادی شهرستان اهر