تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3739502
شناسه : 3739502
تاریخ :
بازداشت اراذل و اوباش مسلح محله فلاح تهران اقتصاد ایران: اراذل و اوباش سابقه دار محله فلاح دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رکنا: اراذل و اوباش سابقه دار محله فلاح دستگیر شدند.

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم  پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طی تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر   قدرت نمایی  توسط یک شرور سابقه دار در محله فلاح بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 161 ابوذر به نشانی اعلامی اعزام شدند. ولی  متهم قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بود.

وی با بیان اینکه این متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این فرد  شناسایی و با هماهنگی های قضائی، در یک عملیات منسجم پلیسی  متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت:  متهم که پس از حضور پلیس، قصد فرار از مخفیگاهش را داشت قبل از انجام هر نوع اقدامی  دستگیر  شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم کمری و یک عدد اسپری اشک آور و همین طور یک دستگاه خودرو پراید که پس از استعلام از پلاک آن مشخص شد دارای سابقه سرقت می باشد کشف شد.

وی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و تخریب خودرو و چند فقره شرارت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: تا کنون 3 تن از شهروندان به کلانتری مراجعه و  از رفتار مجرمانه متهم طرح شکایت کردند.

سرهنگ نظری با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهمان به جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه که موجب برهم زدن نظم عمومی می شود بلافاصله با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند تا پلیس با این افراد در محل برخورد قاطع را انجام دهد.