تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739473
شناسه : 3739473
تاریخ :
نقشه جامع آبرسانی بوشهر تدوین می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بندر بوشهر با تاکید بر تسریع در پروژه‌های سرمایه‌گذاری گفت: نقشه جامع آبرسانی بوشهر تدوین می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرداری بوشهر با تاکید بر تسریع در ساخت فانوس دریایی و پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری نظیر هتل درخور نام بندر بوشهر، تاکید کرد: خوشبختانه مراحل ساخت فانوس دریایی با رعایت نکات ایمنی، سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم که این پروژه هرچه سریع‌تر با بهترین کیفیت به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین بر راه‌اندازی ستاد تسهیلات سفر و بررسی شرایط اسکان مسافران تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و کاهش امکانات نسبت به سال گذشته، این مهم باید هرچه سریع‌تر پیگیری شده و شرایط لازم برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شود.

شهردار بوشهر همچنین به پیگیری کارت پارک و کارت بلیت اشاره کرد و خواستار رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع سد معبر شد.

حیدری در حوزه فضای سبز، نیز با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: نقشه جامع آبرسانی فضای سبز باید هرچه سریع‌تر تدوین شده و کلینیک گیاه‌شناسی و مرکز پژوهشی فضای سبز راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: همچنین باغ بوشهری با کاشت و معرفی گونه‌های بومی بوشهر ایجاد شود.

شهردار بوشهر همچنین به برنامه‌های دیگر شهرداری اشاره کرد و گفت: روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، نورپردازی پارک‌ها و معابر، احیای پارک‌ها، تقویت نیروهای کارگری و نظارت بر پروژه‌ها از دیگر اولویت‌های ما هستند.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای دقیق و سریع این پروژه‌ها گفت: همچنین دیوارنگاره‌ها با استفاده از طرح‌های بومی و مفهومی اجرا شوند.