تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739470
شناسه : 3739470
تاریخ :
جمعه بازار بوشهر به روز بازار تبدیل می شود اقتصاد ایران: بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به توسعه شهر بوشهر بویژه اراضی ۵۳۰ هکتاری شهرک نیایش جمعه بازار بوشهر به روز بازار تبدیل می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید نیک روش گفت: مجموعه جمعه بازار بوشهر از سه بخش، ۱۳ غرفه، میدان میوه و تره وبار، بازار البسه فروشان و جمعه بازار تشکیل شده که به غرفه‌های میدان میوه و تره بار به دلیل اینکه سرمایه گذار آن به تعهدات خود عمل نکرده و عملاً کار را تعطیل کرده در حال طی شدن فرآیند لغو قرارداد آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در مورد جمعه بازار گفت: با توجه به اتمام قرارداد سرمایه گذار آن طرح جدید این میدان در کمیسیون سرمایه گذاری شورا تأیید و جهت اعلام فراخوان به شهرداری ارسال شده است.

نیک روش خاطر نشان کرد: با توجه به توسعه شهر بویژه در اراضی ۵۳۰ هکتاری شهرک نیایش در طرح جدید جمعه بازار بوشهر به یک روز بازار مدرن تبدیل می‌شود که بتواند در طول هفته نیازها و مایحتاج شهروندان تأمین کند.

وی افزود: در طرح جدید تمامی مسائل و مشکلات جمعه بازار فعلی از جمله مسئله ترافیک و دسترسی راحت شهروندان دیده شده است که بتوانیم یک روز بازار در شأن مردم بوشهر احداث کنیم.