تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3739466
شناسه : 3739466
تاریخ :
هاکان فیدان: وقت آن است که افسار اسرائیل را بگیرند اقتصاد ایران: وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل مذاکره کننده اصلی روند آتش بس را به صورت خائنانه کشت، گفت: اسرائیل مذاکرات را مخدوش کرده و باید افسار آن را صاحبانش بدست گیرند و کنترلش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه امروز دوشنبه در نشست خبری با همتای مصری خود در قاهره با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل صلح نمی خواهد و به دنبال توسعه(جنگ) است. کسانیکه به سخنان اسرائیل بدون قید و شرط گوش می دهند مسئول این وحشت به راه افتاده هستند.

وی افزود: نتانیاهو به دنبال به آتش کشیدن همه منطقه است. جای جنایتکار جنگی در پارلمان(کنگره آمریکا) نیست. جای او در صندلی محاکمه است. اسرائیل کسانی را که نتوانست در بمباران از بین ببرد، به صورت آگاهانه در حالت گرسنگی و تشنگی نگه داشته است. ما برای توقف این روند، تلاش دیپلماتیک خود را به کار گرفته ایم. راه حل صلح در خاورمیانه از تشکیل دولت مستقل فلسطینی می گذرد.

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل مذاکره کننده اصلی روند آتش بس را به صورت خائنانه کشت، اظهار داشت: این حمله را یکبار دیگر محکوم می کنیم. شهید هنیه را یکبار دیگر با احترام یاد می کنیم. اسرائیل مذاکره را مخدوش کرده است. افسار اسرائیل را باید صاحبانش بدست گیرند و کنترلش کنند.

انتهای پیام/