تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739462
شناسه : 3739462
تاریخ :
اجرای دیوارنگاری ۱۷ مدرسه در شهرکرد اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از اجرای دیوارنگاری ۱۷ مدرسه این شهر در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ایازی عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با موضوع نقاشی و دیوارنگاری با بیان اینکه نقاشی و دیوارنگاری ۱۷ مدرسه شهر شهرکرد در سال ۱۴۰۲ انجام شده است گفت: امسال نیز تاکنون ۱۳ مدرسه برای انجام دیوارنگاری و زیباسازی در مرکز استان در دستور کار سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: دیوارنگاری در سطح شهر باعث نشاط جمعی خواهد شد و علاوه‌برآن استفاده از الگوهای ایرانی، اسلامی که موردتوجه قرار گرفته است، فرهنگ و هویت ما را غنا می‌بخشد.

ایازی با بیان اینکه طرح نقاشی و دیوارنگاری ۱۷ مدرسه شهر شهرکرد در سال ۱۴۰۲ توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد انجام شده است گفت: امسال نیز ۱۳ مدرسه برای انجام دیوارنگاری و زیباسازی در مرکز استان در دستور اجرا توسط سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بررسی مکانی و دیوارها، طراحی و انتخاب طرح نهایی، انتخاب هنرمندان مجری کار و نظارت بر طرح‌های اجرایی بر روی دیوارهای شهر با نظر اساتید و صاحب‌نظران و در نهایت با هماهنگی و نظر جمعی و توافقات اداره کل آموزش‌وپرورش استان، نواحی ۱ و ۲ آموزش‌وپرورش و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد صورت می‌گیرد.