تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739455
شناسه : 3739455
تاریخ :
نمایشگاه گردشگری تبریز فرصتی برای افزایش ارتباطات برون مرزی اقتصاد ایران: تبریز-مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز فرصتی کم‌نظیر برای افزایش ارتباطات برون مرزی وافزایش همکاری‌ها بافعالان بین‌المللی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید با برقراری ارتباط و تعامل با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توسعه رویدادها و برگزاری جشنواره‌ها با افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی محقق می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه گردشگری تبریز در مهر ماه اشاره و اظهار کرد: شبکه سازی و افزایش همکاری بین‌المللی از اهداف اصلی این نمایشگاه است که در این راستا بهبود و کشف شیوه‌های جدید خدمات‌دهی به گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در جریان برپایی نمایشگاه دنبال خواهد شد.

حمزه زاده لزوم شبکه سازی و افزایش همکاری بین‌المللی را در نمایشگاه گردشگری تبریز را مورد تاکید قرار داد و گفت: اهمیت نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز در تقویت موقعیت این شهر تاریخی در حوزه گردشگری منطقه تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز فرصتی کم‌نظیر برای افزایش ارتباطات برون مرزی و افزایش همکاری‌ها با فعالان بین‌المللی صنعت گردشگری است، یادآور شد: این نمایشگاه گامی مهم در راستای تقویت موقعیت کهن‌شهر تاریخی تبریز در نقشه گردشگری منطقه و همچنین افزایش رشد فرهنگی و اقتصادی این شهر محسوب می‌شود.

حمزه زاده ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز از اهمیت ویژه ای در راستای معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی تبریز و آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری برای علاقمندان و گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

وی افزود: جذب گردشگران با معرفی همه جانبه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی منجر به افزایش تقاضا برای کسب وکارها و خدمات محلی و استانی شده است و این نمایشگاه می‌تواند به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان کمک کند.