تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739440
شناسه : 3739440
تاریخ :
افزایش موارد ابتلا به بیماری ویروسی کووید و آنفلوانزا در هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش موارد کووید و آنفلوانزا در هرمزگان بودیم از این رو مردم باید نکات بهداشتی را یش از پیش رعایت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالجبار ذاکری با تاکید بر رعایت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کووید و آنفلوانزا اظهار کرد: توصیه می‌شود افراد داری بیماری زمینه‌ای حتی‌الامکان از حضور در تجمعات خودداری نموده و در صورت حضور در اماکن شلوغ و تجمعات از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: افرادی که علائم بیماری‌های عفونی مثل سرماخوردگی و آنفلوانزا را دارند ضمن رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و پرهیز از روبوسی و دست دادن، درمان خود را به تأخیر نیندازند و در کوتاه‌ترین زمان به یکی از مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌های پزشک یا بیمارستانها مراجعه کرده و ۳ تا ۵ روز خود را ایزوله کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بررسی انجام شده شاهد افزایش موارد ابتلاء به بیماری ویروسی کووید و آنفلوانزا در استان هرمزگان در طی هفته‌های اخیر بودیم از این رو لازم است مردم استان بیش از پیش به رعایت نکات بهداشتی اهتمام داشته باشند.