تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739427
شناسه : 3739427
تاریخ :
اربعینی ها فریاد رسای مردم مظلوم غزه باشند اقتصاد ایران: تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اربعینی ها فریاد رسای مردم مظلوم غزه باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در نشست جلسه ستاد هشتم و هفدهم شهریورماه که فرزند شهید حجت‌الاسلام باهنر و برادرزاده شهید رجایی و نمایندگان دستگاه‌ها نیز حضور داشتند، با اشاره با تقدیر از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر رهبر مقاومت شهید هنیه گفت: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم که برنامه حضور در مراسم اربعین در مسیر کربلا و برگزاری مراسم جاماندگان در داخل کشور از برنامه‌های مهم و تأثیرگذار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم مناسبت‌های شهریورماه باید باشکوه هرچه تمام تر برگزار شود و باید اربعینی ها فریاد رسای مردم مظلوم غزه باشند.

محمودی با تقدیر از زحمات سپاه تهران و همکاری شهرداری، رسانه‌ها و سایر دستگاه‌ها و هیئات مذهبی و گروه‌های مردمی گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در استان تهران و شهرستان‌های تهران برگزار خواهد شد.

در این نشست در مورد برگزاری مراسم شهدای شهریورماه و شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت شهدای هفدهم شهریور بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

در این جلسه اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد، جهت بزرگداشت این شهدا برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد.