تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3739398
شناسه : 3739398
تاریخ :
کامبک دیونه‌وار آبی‌ها برای دفن آرزوی سامورایی‌ها اقتصاد ایران: تیم والیبال ایتالیا در دیداری تماشایی مقابل ژاپن به برتری سه بر دو رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک پاریس شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری ایرنا: در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال المپیک پاریس، تیم ژاپن برابر ایتالیا یکی از مدعیان قهرمانی قرار گرفت و در نهایت این آتزوری بود که شکست در دو ست اول را با برتری در سه ست بعدی عوض کرد و راهی نیمه نهایی شد.

شاگردان بلین در ست‌های اول و دوم با نتایه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسیدند. در حالیکه تا امتیازات پایانی ست سوم نیز ژاپن از حریف نامدار خود پیش بود، اما ایتالیا در ست سوم با امتیاز ۲۷ بر ۲۷ پیروز شد و روند بازی را تغیر داد.

تیم تحت هدایت دی‌جورجی در ست چهارم هم ۲۶ بر ۲۴ پیروز شدند تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم، سرویس‌های خطای ژاپنی‌ها و از سوی دیگر دفاع روی تور عالی از ایتالیا موجب شد تا کامبک این تیم مدعی تکمیل شده و ایتالیا با برتری سه بر دو به نیمه‌نهایی رسیده و به شگفتی‌سازی ژاپن پایان دهد.

پیش از این دیدار نیز، لهستان حساب سه بر یک مقابل تیم سخت‌کوس اسلوونی به برتری رسید و به نیمه‌نهایی رسید.

در دیگر دیدارهای یک‌چهارم نهایی و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران، فرانسه با آلمان روبه‌رو می‌شود و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه، آمریکا و برزیل مصاف می‌دهند.

پ