تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739385
شناسه : 3739385
تاریخ :
نحوه برگزاری مسابقات لیگ در ورزشگاه تختی تهران اعلام می‌شود اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران از رفع نواقص ورزشگاه تختی توسط اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت: تصمیمات لازم پس از بررسی کمیسیون اعلام می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کمال سادات عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان تهران که با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسؤولان از وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه در استانداری تهران برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، «اسماعیل هنیه»، اظهار کرد: امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود اتفاقات خوبی برای ضربه زدن به اسرائیل غاصب و معاندان نظام در پیش باشد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه سیاست کلی کمیسیون ورزشی همواره بر تعامل و خرد جمعی بوده است، گفت: این سیاست، مبتنی بر خدمت به مردم و همکاری است.

سادات با اشاره به پیشنهادات ارائه شده مبنی بر استفاده از ورزشگاه تختی به عنوان محل برگزاری مسابقات لیگ، عنوان کرد: در این راستا نیازمند این هستیم که با همراهی مناسب، این ورزشگاه برای بهره مندی مردم و ورزشکاران آماده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشگاه تختی از سال ۹۷ به بعد استفاده نشده و دچار فرسودگی است، افزود: عدم حفظ و نگهداری مناسب این ورزشگاه به دلایل مختلف مثل کمبود بودجه و عدم امکانات بوده که این فرسودگی را رقم زده است.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید حرمت و شأن مردم حفظ و امکانات مناسب برای حضور آنان فراهم شود، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم اکنون برای بازسازی و تعمیر این ورزشگاه مشغول فعالیت است و طی بازدیدی که کمیسیون ورزشی طی روز گذشته از این مکان داشت مقرر شد، که برای رفع نقایص اقدامات لازم صورت بگیرد و پس از بررسی مجدد کمیسیون، تصمیمات مقتضی برای نحوه برگزاری مسابقات در این مکان اتخاذ و اعلام شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی گنجایش ۳۰ هزار نفر را دارد، افزود: این مکان برای برگزاری بازی‌های کم تماشاچی پس از رفع نقص و سایر موضوعات قابل استفاده خواهد بود.