تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3739383
شناسه : 3739383
تاریخ :
جبهه قدرتمند هم‌پیمانی بین مقاومت و ایران ایجاد شده است اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه گفت: سردار سلیمانی و یاران باوفایشان و شهدای عزیز و رزمندگان مقاومت امروز یک جبهه قدرتمند هم‌پیمانی بین جبهه مقاومت و نیروی مقاومت بین المللی با جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

سردار ایرج مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه در مراسم گرامیداشت شهید میلاد بیدی مستشار نظامی ایران که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بیروت به شهادت رسید، گفت: مدافع حرم یعنی مدافع امنیت این کشور چون حرم، جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:‌ دشمن تلاش خودش را می‌کند و می خواهد انتقام بگیرد و حربه‌ای جز کشتار زن و بچه مردم و ترور مسئولین، مجاهدین و رزمندگان و رهبران مقاومت ندارد.

سردار مسجدی تاکید کرد: اما اراده پولادین ملت ایران و جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی این نیست که با این شهدا و خسارتها و بمباران‌ها ضعیف شود یا عقب نشینی کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: سردار سلیمانی و یاران باوفایشان و شهدای عزیز و رزمندگان مقاومت امروز یک جبهه قدرتمند هم‌پیمانی بین جبهه مقاومت و نیروی مقاومت بین المللی با جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/