تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3739378
شناسه : 3739378
تاریخ :
بیرون آوردن ماهی زنده از روده یک مرد! اقتصاد ایران: پزشکان بیمارستان «ویت دوک» در شهر هانوی ویتنام با انجام دادن جراحی اورژانسی نوعی مارماهی در روده مردی، زنده بیرون آوردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرآنلاین: چند روز پیش مردی ۳۱ساله با ملیت هندی که در ویتنام زندگی می‌کرد با درد شدید و طاقت‌فرسای شکمی به بیمارستان «ویت دوک» در شهر هانوی، پایتخت ویتنام، مراجعه کرد. این مرد به پزشکان کشیک بیمارستان گفت که یک مارماهی‌ زنده از پشت، وارد بدن خود کرده است.

این پزشکان، چیزهای زیادی در بدن مردم دیده بودند اما وارد کردن مارماهی‌ درون بدن آنقدر عجیب بود که ابتدا حرف مرد را باور نکردند. اما بعد از عکسبرداری متوجه وجود این ماهی در بدن او شدند.

ظاهرا این مارماهی‌ وارد حفره شکمی مرد شده بود و از آنجایی‌که هنوز زنده بود، روده‌های مرد را گاز می‌گرفت.

تیمی از متخصصان آندوسکوپی و بیهوشی بیمارستان به‌سرعت دست به‌کار شدند تا ماهی را از بدن مرد بیرون بکشند، اما نتوانستند بدون عمل جراحی به این موجود لغزنده برسند. دردهای مرد هم لحظه‌به‌لحظه شدیدتر می‌شد.

سرانجام تیم جراحی بیمارستان، با شکافتن شکم این مرد، مارماهی‌ زنده را با طول و قطر تقریبی به‌ترتیب ۶۵ و ۱۰ سانتی‌متر بیرون کشیدند.

بیرون آوردن ماهی زنده از روده یک مرد!

این مارماهی‌ با حرکت از طریق راست‌روده و روده بزرگ بیمار و البته گاز گرفتن بخش‌هایی از آن، خود را به حفره شکمی رسانده بود.

مارماهی‌ها می‌توانند برای مدت طولانی در محیط‌های بدون اکسیژن زنده بمانند.

این مرد از انگیزه خود برای وارد کردن این نوع ماهی به بدن خود حرفی نزد.