تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739372
شناسه : 3739372
تاریخ :
رفاه حال زائران در ایام اربعین اولویت نخست گمرکات کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل گمرکات کرمانشاه رفاه حال زائران و ارائه خدمات مطلوب به زائرین عتبات و عالیات در ایام راهپیمایی اربعین امسال را جزو اولویت نخست برنامه های گمرکات استان بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس‌زاده ظهر دوشنبه در جلسه کمیته اربعین حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه که با حضور معاونان و دیگر اعضا این کمیته تشکیل شد، اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات حائز اهمیت در اجرای هر چه مطلوب‌تر در برپایی راهپیمایی اربعین حسینی در گمرکات استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه که با محوریت رفاه حال زوار ابا عبدالحسین (ع) برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر اعضا کمیته، مقرر شد استفاده از ظرفیت نیروی انسانی دیگر گمرکات استان و اعزام کارکنان این گمرکات به گمرک خسروی در ایام راهپیمایی اربعین حسینی (ع) انجام گیرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان، به منظور روان‌سازی تردد زائرین و تردد آسان و ایمن برای آنان، مبادلات تجاری گمرک خسروی از ۲۴ مرداد ماه تا هفت شهریور ماه به گمرک سومار منتقل می‌شود، با هدف تسریع در روند مبادلات تجاری در این گمرک، تعدادی از کارشناسان فنی و ارزیابان دیگر گمرکات استان به گمرک سومار اعزام خواهند شد.

عباس زاده گفت: اتخاذ تدابیر لازم از سوی شرکت انبارهای عمومی در مرز سومار برای تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری و عدم ایستایی کالا در این مرز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شیفت بندی و فعالیت شبانه روزی کارکنان گمرک خسروی و دیگر کارکنان اعزامی از گمرکات استان به این گمرک در ایام راهپیمایی اربعین حسینی (ع) انجام خواهد گرفت.