تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739366
شناسه : 3739366
تاریخ :
اظهارنظر ۲ مسئول فدراسیون فوتبال درباره نشست با سپاهانی‌ها اقتصاد ایران: دو مسئول فدراسیون فوتبال درباره نشست مشورتی امروز مسئولان فدراسیون با باشگاه سپاهان اظهارنظر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه نشست مشورتی مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه سپاهان اظهار داشت: فکر می‌کنم این جلسه سه چهار ساعت طول کشید و موارد هم مطرح شد. به هر حال ابهامات با توجه به اینکه مسئول تفسیر قوانین طبق اساس‌نامه با کمیته تدوین مقررات است؛ قرار شد ابهامات یکی از باشگاه‌ها به کمیته تدوین مقررات ارجاع شود. قائدتاً فصل الخطاب تفسیر هم کمیته تدوین مقررات خواهد بود.

وی افزود: همین امروز هم صورتجلسه شد. با توجه به اینکه وقت نداریم قرار شد در اسرع وقت این اتفاق صورت بگیرد. زمان این کار هم در اختیار ما نیست و در اختیار کمیته تدوین مقررات است.

جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت نیز درباره این جلسه توضیح داد: باشگاه‌ها خودشان را مقید به رعایت مقررات می‌دانند و فدراسیون فوتبال هم اجرای بدون تبعیض مقررات را وظیفه خودش می‌داند، اما به دلیل اینکه نگاه ما نسبت به باشگاه‌های حاضر در آسیا ملی است؛ بنابراین مقرر شد کمیته تدوین مقررات نسبت به تفسیر آن بخش از مقررات که مدنظر باشگاه متقاضی است اقدام کند و بعد بر آن اساس تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام/