تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739365
شناسه : 3739365
تاریخ :
روایت البیان از امید شباب الاهلی به پیروزی برابر سپاهان اقتصاد ایران: روزنامه اماراتی اعلام کرد تیم شباب الاهلی امیدوار است با پیروزی برابر سپاهان مسیر صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا طی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات ساعت 19:45 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. برنده این دیدار با الغرافه قطر برای کسب تک سهمیه مرحله گروهی این مسابقات مواجه خواهد شد.

روزنامه البیان امارات نوشت: تیم شباب الاهلی دبی امیدوار است با پیروزی برابر سپاهان حریف الغرافه قطر در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل بیت دوحه شود. شباب الاهلی که به عنوان نایب‌قهرمان لیگ امارات در این مسابقات شرکت می‌کند، تلاش می‌کند تا در نخستین دوره نسخه جدید لیگ قهرمانان با عنوان لیگ نخبگان حضور یابد.

تیم فوتبال شباب الاهلی که فصل گذشته سعید عزت‌اللهی را در اختیار داشت در نقل‌و‌انتقالات تابستانی با اختصاص هزینه‌ای هنگفت سردار آزمون را از بایرلورکوزن به خدمت گرفت. مهاجمی که فصل گذشته به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی کرده بود.

انتهای پیام/