تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3739354
شناسه : 3739354
تاریخ :
باکو به شهروندانش درباره سفر به اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد اقتصاد ایران: جمهوری آذربایجان از بیم پاسخ مقاومت به ترور شهید «هنیه»، به شهروندانش درباره سفر به اراضی اشغالی فلسطین هشدار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آپا آذ، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه به شهروندان خود هشدار داد که با توجه به تغییر سریع وضعیت امنیتی در اراضی اشغالی فلسطین، از سفر به این منطقه خودداری کنند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در این خصوص آمده است: لازم است شهروندان جمهوری آذربایجان که در حال حاضر در اسرائیل (اراضی اشغالی فلسطین) زندگی می‌کنند یا در حال سفر به آنجا هستند، قوانین حفاظتی و ایمنی را رعایت کنند و به مکان‌هایی که جمعیت در آن تجمع متراکم است، مراجعه نکنند.

باکو همچنین اعلام کرده است که بهتر است ا

در روزهای اخیر بسیاری از شرکت‌های هوایی بین المللی هم از بیم پاسخ مقاومت به ترور شهید اسماعیل هنیه پروازهای خود به مقصد اراضی اشغالی را لغو کرده اند.

آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی با اشاره به احتمال تشدید تنش، از شهروندان‌شان خواسته‌اند تا در اسرع وقت اراضی اشغالی را ترک کنند. دولت انگلیس نیز هشدار مسافرتی مشابهی را صادر کرده است. کانادا از شهروندان خود خواسته است تا از سفر به اراضی اشغالی خودداری کنند.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز در حملاتی، مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی را زیر آتش سنگین موشکی قرار داد. منابع عبری گزارش دادند که در پی موشک باران گسترده از سوی جنوب لبنان، آژیرهای خطر در مناطق شمالی در سرزمین‌های اشغالی در مجاورت مرز لبنان به صدا در آمده است.