تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3739332
شناسه : 3739332
تاریخ :
توقع ما در اجماع لزوما در کابینه نیست اقتصاد ایران: نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: حتما همسویی جریان‌های سیاسی با رییس جمهور خواهدبود، اما اجماع صورت نمی گیرد و همچنین توقع ما در اجماع لزوما در کابینه نیست. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر گفت: نمی‌توانیم دقیق بگوییم پیش‌بینی ما درباره افراد کابینه چه هست، ولی طبق اخبار و اطلاعات و تحلیل‌هایی که داریم این‌طور باید گفت که حتماً همسویی جریان‌های سیاسی با رئیس جمهور خواهدبود، اما اجماع صورت نمی‌گیرد و همچنین توقع ما در اجماع لزوماً در کابینه نیست.

وی ادامه داد: اجماعی رئیس جمهور مطرح کرد، یعنی همه باهم برای ارتقا و پیروزی نظام جمهوری‌اسلامی تلاش‌کنیم. نباید توقع داشت همه جریان‌های سیاسی در کابینه مهره داشته‌باشند، بنده این توقع را معیار نمی‌دانم؛ معیار همان شاخص‌های رهبرانقلاب مثل پاک‌دستی و اعتقاد به قانون واصل انقلاب‌اسلامی است، از همه مهم‌تر این‌است که باید با منشور دولت همراهی داشته‌باشد.

وی گفت: کابینه‌دولت رئیس‌جمهور باید کابینه‌ای باشد که متعهد و ملتزم به اساس و بنیاد انقلاب‌اسلامی در سراسر کشور باشد و در سیاست‌خارجی هم باید همسویی بسیار خوبی داشته‌باشد ولی نمی‌توان حدس‌زد چه کسانی هستند؟ فقط باید گفت این شاخص‌ها ملاک است.