تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3739301
شناسه : 3739301
تاریخ :
خروج از زیاندهی بنو/ از بحران‌ها عبور کردیم اقتصاد ایران: مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو با نماد بنو با بیان اینکه این شرکت از بحران های متعدد عبور کرده و هم اکنون به وضعیت ثبات رسیده است، گفت: سرمایه شرکت از ۶۰۰ میلیارد تومان با ۳۰۰ درصد افزایش به ۲۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران رضوانی مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو با نماد بنو در فرابورس ایران امروز در نشست خبری با بیان اینکه این شرکت از بحران های متعدد عبور کرده و هم اکنون به وضعیت ثبات رسیده است، گفت: نسبت پرداخت خسارت در این شرکت از 137 درصد به 112 درصد کاهش یافت.

وی به تامین نقدینگی و اصلاح پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو اشاره کرد و از بازگرداندن زمینی در بابلسر به ارزش 4952 میلیارد ریال ارزش دفتری و 1000 میلیارد تومان ارزش روز به دارایی های شرکت و فروش آن و تعویض با زمینی در خیابان آفریقا تهران خبرداد.

مدیر عامل این شرکت بیمه ای از تحقق 139 درصدی بودجه شرکت و کاهش 35 درصدی نرخ خسارت در شرکت علی‌رغم رشد فروش بیمه نامه سخن گفت و تأکید کرد: برای هر سهم بیمه تجارت نو در سال جدید 121 ریال سود محقق شد. در حالی که زیان خالص شرکت در 10 ماهه به 6656 ریال رسید که نسبت به سال قبل کاهش دارد. روند سال گذشته زیاندهی بود، ولی روند متوقف شد. در 6 ماه دوم پارسال 33 میلیارد تومان سود عملیاتی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه زیان انباشته این شرکت 1100 میلیارد تومان است، چون شرکت گران اداره می شده است اما پیش بینی شده تا آخر امسال از زیان خارج شویم، گفت: سرمایه شرکت از 600 میلیارد تومان با 300 درصد افزایش به 2400 میلیارد تومان خواهد رسید که در مرحله اول 100 درصد و در مرحله بعدی با تصویب هیات مدیرهاز محل آورده سهامداران خواهد بود.

انتهای پیام/