تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3739296
شناسه : 3739296
تاریخ :
رسیدن "آفتابگردان‌ها" به ایستگاه یازدهم اقتصاد ایران: نخستین دوره آموزشی شعر یازدهمین دوره اردوی آفتابگردان‌ها با حضور ۸۳ شاعر از سراسر کشور از سوی موسسه شهرستان ادب در تهران برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین اردوی آموزشی دوره یازدهم آفتابگردان‌ها با حضور 83  شاعر جوان که پس از گذراندن دو مرحله ارزیابی آثار و مصاحبه، از استان‌های مختلف کشور به این دوره راه یافته‌اند، از سه‌شنبه 16 تا جمعه 19 مرداد، به مدت چهار روز در فرهنگسرای انقلاب اسلامی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی اساتیدی چون ناصر فیض، علی‌محمد مودب، مرتضی امیری اسفندقه، میلاد عرفان‌پور، محمدمهدی سیار، علی داودی، سید وحید سمنانی، مبین اردستانی، نغمه مستشارنظامی و افسانه غیاثوند به تدریس و نقد آثار شاعران می‌پردازند و شاعران دیگری چون یوسفعلی میرشکاک، علیرضا قزوه، زهیر توکلی، سعید حدادیان، سجاد سامانی، حسین زحمتکش، مجتبی حاذق و... نیز در شب شعرهایی که در طی برنامه‌های این اردو برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

«آفتابگردان‌ها» و رابطه «فرافراخوانی» با ادبیات
دوره آموزشی «آفتابگردان‌ها» از سال 1389 به همت موسسه فرهنگی شهرستان ادب با هدف استعدادیابی و پرورش شاعران جوان کشور فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون بیش از هزار و 300 شاعر توسط این دوره‌ها به جامعه ادبی کشور معرفی شده‌اند.

شاعران عضو این دوره به مدت یک سال، به صورت رایگان از سه اردوی آموزشی با حضور اساتید برجسته، نقد حضوری، مکتوب و تلفنی آثار خود و سیر مطالعاتی مفید آموزش شعر بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/