تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739284
شناسه : 3739284
تاریخ :
ورود دستگاه قضایی به حل مشکلات جاده ای مازندران اقتصاد ایران: ساری- دستگاه قضایی مازندران برای حل مشکلات سه جاده مهم استان در مرزن آباد، چالوس و سه راه جویبار ساری ورود کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از سه راه جویبار ساری خرابی و ضعف سازه‌ها در جاده‌ها را از مهمترین دلایل به وجود آمدن تصادفات رانندگی ذکر کرد و گفت: برای بهبود و رفع این خرابی‌ها، دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند با بررسی و ارزیابی دوره‌ای جاده‌ها، نقاط ضعف و خرابی آن‌ها را شناسایی کرده و پروژه‌های تعمیر و بهسازی را طراحی و اجرا کنند.

پوریانی با بیان اینکه بسیاری از جاده‌های استان مازندران از نظر کیفیت روکش آسفالت و برخی معضلات دیگر در وضعیت بسیار نامناسبی بوده و این مشکلات منجر به وقوع حوادث متعدد می‌شوند، تصریح کرد: همکاری میان دستگاه‌های مربوطه و سایر ارگان‌ها می‌تواند منجر به بهبود و افزایش ایمنی راه‌ها شده و کمک کند تا میزان تصادفات رانندگی در جاده‌ها کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان برای حفظ امنیت و سلامت مردم و در راستای حفظ حقوق شهروندی به این مساله ورود و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، همچنین رئیس کل دادگستری مازندران در تماس تلفنی با مسئولان وزارت راه و در راستای حفظ حقوق عامه؛ پیگیر حل مشکلات ۳ جاده مهم استان در مرزن آباد، زیرگذر نواب چالوس و سه راه جویبار ساری شد.