تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3739246
شناسه : 3739246
تاریخ :
۳۵ تا ۵۰ میلیون تومان جایزه برای حل یک مشکل صنعتی اقتصاد ایران: چهارمین دوره مسابقات سراسری تولید و بازیافت فلزات توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چهارمین دوره از مسابقات سراسری تولید و بازیافت فلزات، از ۱۳ الی ۱۵ شهریورماه در دو مرحله برگزار می شود، این مسابقات با یک مساله نشأت گرفته از چالش سازمان توسعه منابع انرژی (توان)، تحت عنوان «بازیافت غبار فرآیند ذوب سرب برای تولید محصولات کاربردی با ارزش» به‌منظور استخراج آنتیموان و قلع آغاز می‌شود.

دانشجویان فرصت دارند، ایده‌های خود را در قالب پروپوزال ارسال و پس از بررسی کمیته داوران، ۸ تیم به مرحله مسابقات آزمایشگاهی راه پیدا خواهند کرد. تیم ها در روز ۱۳شهریور به مسابقات آزمایشگاهی می‌پردازند ، ۱۴ شهریور برنامه (بازدید) و در روز ۱۵ شهریورماه، دفاع از پروپوزال و مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

به تیم، اول ۵۰ میلیون تومان، تیم دوم۴۰ میلیون تومان و تیم سوم ۳۵ میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است، برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزار، از جمله "HSC CHEMISTRY"، تحلیل الگوی Xpert XRD) و... از دیگر رویدادهای جانبی این رقابت به‌شمار می‌رود.