تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3739177
شناسه : 3739177
تاریخ :
مماشات در مواجهه با شرارت و بی عدالتی، نوعی قصور اخلاقی است اقتصاد ایران: سرپرست وزارت خارجه گفت: بی تفاوتی و مماشات در مواجهه با شرارت و بی عدالتی رژیم اسراییل نوعی قصور اخلاقی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری سرپرست وزارت خارجه در جمع سفرا و رؤسای نمایندگی‌های مقیم تهران، گفت: همه ما وظیفه و مسؤولیت اخلاقی داریم که در قبال اشغالگری، آوارگی و نسل‌کشی ملت فلسطین سکوت نکنیم.

سرپرست وزارت خارجه ادامه داد: تنها سکوتی که در برابر ظلم و جنایت و اشغالگری جایزه است همین سکوت‌های نمادین کوتاه است که فریادی است بی صدا نسبت به بی عدالتی و جفاکاری. بی تفاوتی در برابر بی عدالتی موجب بی عملی و انفعال می‌شود و بی عملی باعث جری‌تر شدن جنایتکار می‌شود و اندک زمانی بعد شاهد عادی سازی جنایت و ابتذال شر خواهیم شد.

وی گفت: بی دلیل نیست که گفته می‌شود بی تفاوتی به مثابه دستکشی است که شیطان بر دستانش می‌پوشاند.

باقری تصریح کرد: در واقع بی تفاوتی و مماشات در مواجهه با شرارت و بی عدالتی نوعی قصور اخلاقی است موجب گسترش شرارت می‌شود؛ پس همه ما وظیفه و مسؤولیت اخلاقی داریم که در قبال یکی از بدترین شرارت‌های به جا مانده از قرن گذشته یعنی اشغالگری و استعمار خونین سرزمین فلسطین و آوارگی و نسل کشی ادامه دار یک ملت سکوت نکنیم.