تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3739163
شناسه : 3739163
تاریخ :
رفع محدودیت های زیرساختی در پروژه های اجتماعی و فرهنگی اقتصاد ایران: شهردار منطقه 3 تهران گفت: پروژه‌هایی با محوریت حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در این منطقه اجرایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و یکمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، جمعی از معاونین، شهرداران نواحی شش‌گانه، مدیران، معتمدین و نخبگان محلات ۱۲ گانه در منطقه ۳ برگزار شد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳، حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران در میان مردم و شنیدن سخنان آنها را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری بسیار با اهمیت برشمرد.

جوانی ابراز داشت: به طور حتم، موضوعاتی که توسط معتمدین و نخبگان محلات به اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری منتقل می‌شود کمک شایانی به حل مشکلات و معضلات موجود محله می‌کند.

شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: در شنبه‌های امید و افتخار، بر مبنای توجه بیشتر به محلات کم برخوردار در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ جمعاً ۸۲ پروژه اثرگذار برای استفاده شهروندان به بهره‌برداری رسیده است.

جوانی به بعضی از محدودیت‌ها در این منطقه از جنس زیرساختی جهت استفاده شهروندان از پارکینگ عمومی، بازار میوه و تره بار، ایستگاه آتش نشانی و …. اشاره کرد و افزود: با همکاری شورای اسلامی شهر تهران، دستورات مدیریت شهری تهران و مشارکت بخش خصوصی پروژه‌هایی را با محوریت حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و فنی عمرانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

شهردار منطقه ۳ بیان داشت: در راستای جلوگیری حوادثی از جنس فرونشست خیابان برزیل، موضوعات زیرساختی من جمله ایمن سازی فضای سبز شمال بزرگراه شهید همت حدفاصل شیخ بهایی و چمران، حذف مخازن زباله در بعضی از معابر منطقه، مرمت و بازسازی مسیل‌های میرداماد و زرگنده و رودبار در قسمت زیرین پاساژ رودبار که بیش از صد و سی ملک تجاری در آن وجود دارد ایمن سازی شد، همچنین تعمیر و تجهیز زورخانه ده ونک، تکمیل مجموعه ورزشی فرهنگ و ملل در محله صدر در این دوره انجام شده است.

در پایان این نشست، معتمدین و نخبگان محلات ۱۲ گانه شهرداری منطقه ۳، مسائل مرتبط با محله خود را بیان داشتند.

همچنین پس از این جلسه در ادامه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور و در یکصد و پنجاه و ششمین دیدار مردمی که پس از نماز مغرب و عشاء با همراهی حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت، ایشان به صورت چهره به چهره در جریان درخواست‌ها و معضلات شهروندان و نمازگزاران مسجد الزهرا (ع) محله امانیه قرار گرفت.