تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3739145
شناسه : 3739145
تاریخ :
«کتاب‌باز» به فیلیمو رسید اقتصاد ایران: «کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت جزو برنامه‌های پر مخاطب چند سال اخیر بود که به زودی از فیلمیو پخش خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ این برنامه قرار است با شمائل تازه‌ای آماده پخش از فیلیمو شود. سروش صحت نیز اخیرا در گفت‌وگویی از ادامه فصل جدید «کتاب‌باز» در شبکه نمایش خانگی و با فرمتی تازه و جدید خبر داده بود.

این چهارمین حضور چهره‌های موثر برنامه‌ساز تلویزیون در فیلیمو است؛ بعد از مهران مدیری، علی درستکار و داریوش فرضیایی که با «اسکار»، «گل یا پوچ»، «لالایی» و «سپنج» در شبکه نمایش خانگی فعال شدند.

«کتاب‌باز» که از نیمه دهه نود پخش خود را در تلویزیون آغاز کرد، تا پایان این دهه طی 6 فصل اصلی و دوسری ویژه‌برنامه ماه رمضان، روی آنتن شبکه نسیم رفت، اما بعد از آن پخش این برنامه به صورت ناگهانی متوقف شد و دیگر خبری از عنوان کتاب‌باز در صدا و سیما نبود.

 

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان با دعوت از چهره‌های مختلف، در هر قسمت سراغ مرور و معرفی کتاب‌ها با زبانی عامیانه می‌رفت. همین موضوع یعنی روایت ساده و روان و گپ و گفتی صمیمی با مهمانان باعث شده بود تا این برنامه جزو آثار پرمخاطبی باشد که صدر آمار تماشا را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/