تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3739143
شناسه : 3739143
تاریخ :
واکنش حماس به شهادت بانوی آزاده فلسطینی در جنین اقتصاد ایران: جنبش حماس شهادت یک بانوی آزاده فلسطینی بر اثر شکنجه توسط نظامیان صهیونیست در دوره اسارت وی را تسلیت گفته و با تاکید بر اینکه آزادی اسرا نزدیک است، از مردم کرانه باختری خواست تا اشکال مقاومت ضد اشغالگران را تشدید کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین در واکنش به شهادت «وفاء جرار» بانوی آزاده فلسطینی ساکن جنین که بر اثر شدت جراحات وارده به وی در جریان بازداشت وحشیانه توسط نظامیان صهیونیست و اهمالکاری عامدانه پزشکی در دوران اسارت در زندان‌های رژیم اشغالگر، به شهادت رسید، با صدور بیانیه‌ای شهادت این بانوی آزاده فلسطینی را تسلیت گفته و اعلام کرد: شهیده «وفاء جرار» در طول سال‌های زندگی خود دارای سابقه طولانی در عرصه ملی و جهادی بود و نمونه بارز یک بانوی فداکار است.

جنبش حماس افزود: این بانوی آزاده همسر «عبدالجبار جرار» از رهبران اسیر جنبش حماس است. ما شهادت ایشان را به ملت فلسطین در جنین و سراسر کرانه باختری و همچنین خانواده این بانوی مجاهد تسلیت می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر با مردم فلسطین و اسرای خود در زندان‌های رژیم اشغالگر تجدید میثاق می‌کنیم که آزادی آنها و رهایی از زندان‌های رژیم نازی صهیونیستی که اسرای ما در آنجا در معرض انواع تجاوزات غیر انسانی و کشتارهای سیستماتیک قرار دارند، نزدیک است.

این جنبش در ادامه از همه مردم فلسطین در کرانه باختری خواست تا فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را برای حمایت از اسرای شجاع و قهرمان فلسطینی و ایستادن در برابر عربده کشی رژیم جنایتکار و فاشیست صهیونیستی بیشتر کنند.

حماس تاکید کرد: از جوانان انقلابی و قهرمان فلسطین می‌خواهیم تا همه اشکال مقاومت ضد رژیم جنایتکار صهیونیستی را تشدید کنند.

وفاء جرار، بانوی آزاده فلسطینی که همسر عبدالجبار جرار، از رهبران اسیر جنبش حماس است صبح امروز دوشنبه بر اثر شدت جراحات وارده به وی در ایام اسارت در زندان‌های دشمن اشغالگر، به شهادت رسید.

این بانوی فلسطینی در جریان حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به منزل او در شهر جنین مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و پاهای او معلول شده بود.

نظامیان صهیونیست وفاء جرار را در این وضعیت اسیر کردند و او بعد از آزادی از زندان، به دلیل شدت جراحات وارده و شکنجه‌هایی که در داخل زندان متحمل شده بود، به شهادت رسید.

خانواده وفاء جرار در بیانیه‌ای بعد از شهادت مادرشان اعلام کردند: خون پاک مادر ما به خون پاک سایر شهدا و رهبرانمان در نبرد طوفان الاقصی پیوست.

انتهای پیام/