تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739120
شناسه : 3739120
تاریخ :
۸۸ نفر به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در زنجان راه یافت اقتصاد ایران: زنجان- مسوول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان از راهیابی ۸۸ نفر به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید موسی موسوی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی، افزود: ۴۵ نفر از آقایان و ۳۳ نفر از بانوان از مرحله شهرستانی به این مرحله راه یافتند.

وی ادامه داد: چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در رشته‌های آوایی در بخش خواهران چهارشنبه ۱۷ مردادماه و در بخش برادران جمعه ۱۹ مردادماه در محل سالن همایش‌های حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۰ داور برجسته در سطح استانی و کشوری این مسابقات را داوری خواهند کرد، اظهار داشت: کیومرث حبیب زاده در وقف و ابتدا، مجید وفاپور در صوت، یوسف قاسمی در لحن، مهدی عباسی در صحت حفظ و سعید امانلو در تجوید، داوران بخش آقایان هستند و نظارت این بخش نیز بر عهده مجید وفاپور است.

وی اضافه کرد: همچنین نرگس معصومی در تجوید، فرشته مسجدی در وقف و ابتدا، مریم سادات صدر در صوت و رقیه مرادلو در صحت حفظ، داوران بخش بانوان هستند که نظارت این بخش بر عهده سمیه حاجعلی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: پنجشنبه ۱۸ مردادماه نیز مرحله شهرستانی مسابقات معارفی که به صورت کتبی و چهار گزینه‌ای است در چهار رشته در مراکز شهرستان ابهر در امامزاده اسماعیل (ع) و خدابنده در مدرسه خلیج فارس جاده پسکوهان برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون مسابقات معارفی نیز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خواهد بود ولی شرکت کنندگان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل باشند و مداد، پاک کن، خودکار و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند، همچنین به همراه داشتن هر گونه وسیله ارتباطی نیز هنگام آزمون ممنوع است.

موسوی با بیان اینکه اوقاف این مسابقات را هر ساله در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌کند، گفت: همه هزینه‌ها و جوایز مسابقات قرآنی از محل نیات واقفان و از محل درآمدهای موقوفات تأمین و پرداخت می‌شود.