تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739107
شناسه : 3739107
تاریخ :
خراسان جنوبی بر ریل توسعه/اجرای ابر پروژه های زیرساختی اقتصاد ایران: بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای ابر پروژه‌هایی همچون انتقال آب از دریای عمان و پروژه راه آهن استان خراسان جنوبی را بر ریل توسعه قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان با اشاره به اقدامات دولت شهید رئیسی اظهار کرد: شهید رئیسی کشور را تبدیل به کارگاه سازندگی کرد.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی با اجرای ابرپروژه‌هایی همچون راه آهن و انتقال آب از دریای عمان بر ریل توسعه قرار گرفته است، افزود: روند توسعه استان باید ادامه داشته باشد.

قناعت یادآور شد: در آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب هنگام ارائه عملکرد، انتقال آب به عنوان یک اقدام بزرگ مورد توجه قرار گرفت که امید است اجرای آن با همین روند ادامه داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: راه آهن، انتقال آب، خط انتقال گاز، نهضت ملی مسکن و احیای واحدهای راکد تولیدی از مهمترین اقداماتی بود که در دولت سیزدهم برای استان آغاز شده و با قوت باید ادامه یابد.

قناعت با بیان اینکه حمایت و پیگیری‌ها در دولت چهاردهم هم باید از سوی مدیران ادامه داشته باشد، تصریح کرد: امید است با ادامه این روند شاهد توسعه خراسان جنوبی با همین شتاب و سرعت باشیم.

وی بیان کرد: حضور هلدینگ‌های بزرگ در استان و جذب سرمایه گذاران خارجی هم از دیگر اتفاقات مهم بوده به طوری که مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان طی سه سال گذشته رشد خوبی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین پیگیری‌ها برای ایجاد خط انتقال گاز از سمت زابل به خراسان جنوبی هم جزو اقدامات زیرساختی است که استان را از بن بست نجات می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مدت زمان چهار ماه، پنج انتخابات را در سطح استان برگزار کردیم اما هیچ حاشیه و موضوع خاص سیاسی، اجتماعی و امنیتی نداشتیم نیز گفت: فرمانداران از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مدیران در شهرستان‌ها به خوبی استفاده کردند و در فضای همدلی انتخابات به گونه‌ای برگزار شد که هیچ مشکلی در روند برگزاری آنها نداشتیم.

قناعت عنوان کرد: خراسان جنوبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه دوم مشارکت و در انتخابات ریاست جمهوری رتبه اول را کسب کرد که نشان از انقلابی بودن مردم استان دارد.