تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3739103
شناسه : 3739103
تاریخ :
جوادی: شرایط ورزشگاه تختی خیلی مطلوب نیست اقتصاد ایران: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد که اقدامات اساسی در بازسازی ورزشگاه تختی انجام شده اما شرایط چمن آن خیلی مطلوب نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی جوادی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی تهران گفت: ورزشگاه تختی هیچ اعتباری ندارد و بدون اعتبار، این ورزشگاه 95 درصد کامل است. در صورتی که مصوبات 3 هفته گذشته در جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها، انجام شود، موارد باقی مانده هم برطرف می‌شود. هرچه قدر این مصوبات دیرتر انجام شود، ورزشگاه دیرتر آماده خواهد شد.

وی در واکنش به این موضوع که در صورت آماده نشدن ورزشگاه‌های تهران، پرسپولیس و استقلال ممکن است در قزوین و اراک بازی کنند، گفت: دوستان باید پاسخ این موضوع را بدهند. وقتی می‌گوییم که استان تهران استان کم‌برخورداری در مسائل ورزشی است، اینجا نشان داده می‌شود. وزیر ورزش و جوانان به درستی ساخت ورزشگاه جدید را اعلام و این موضوعات را شناسایی کردند. اداره کل ورزش و جوانان تهران با توجه به موضوعاتی که پیش‌بینی‌ می‌کرد در آذر و دی‌ماه سال گذشته پیگیری کرد. از فرماندار شهرقدس خواهش کردیم که ورزشگاه شهر قدس به عنوان جایگزین سریعتر آماده شود. ورزشگاه شهر قدس به شهرداری این شهر مربوط می‌شود و دست دوستان برای تخصیص اعتبار جهت بازسازی باز بود ولی ما وابسته به دولت هستیم و هیچ اعتباری بابت بازسازی ورزشگاه تختی به ما اختصاص داده نشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به شرایط چمن ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: وضعیت چمن خیلی مطلوب نیست و آنجا هم مشاور گرفتیم و شبانه‌روز کار می‌کنند، چون پرداخت مصوبه به تاخیر افتاده است، این مسائل هم با تاخیر به نتیجه می‌رسد.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه تختی عنوان کرد: طبق نظر شورای تامین کار می‌کنیم و هر دستوری به ما بدهند مدیریت ورزشگاه تختی برای ورود بانوان انجام خواهد داد.

جوادی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه تختی از چرخه برگزاری مسابقات خارج می‌شود؟ تصریح کرد: نه خارج نیست، اقدامات اساسی ورزشگاه تختی انجام شده و ورودی جدید بانوان 2 روز کار دارد و مشکل اساسی نیست. خودمان الان اعلام می‌کنیم که چمن ورزشگاه آماده 100 درصد نیست به دلیل اینکه تعهداتی که طبق مصوبه قرار بود پرداخت شود، 3 هفته به تعویق افتاده است. مشکل خاصی وجود ندارد ولی ما شرایط ورزشگاه را خیلی مطلوب نمی‌دانیم.

انتهای پیام/