تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3739095
شناسه : 3739095
تاریخ :
برگزاری مسابقه تولید و بازیافت فلزات توسط دانشگاه امیرکبیر اقتصاد ایران: چهارمین دوره رقابت‌های سراسری تولید و بازیافت فلزات به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، چهارمین دوره رقابت‌های سراسری تولید و بازیافت فلزات به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.این دوره از رقابت‌ها از 13 تا 15 شهریور در دو مرحله برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با یک مساله نشأت گرفته از چالش سازمان توسعه منابع انرژی (توان)، با عنوان بازیافت غبار فرآیند ذوب سرب برای تولید محصولات کاربردی با ارزش به‌منظور استخراج آنتیموان و قلع آغاز می‌شود.

دانشجویان فرصت دارند، ایده‌های خود را در قالب پیشنهاد پژوهشی ارسال و پس از بررسی کمیته داوران، هشت گروه به مرحله مسابقات آزمایشگاهی راه می‌یابند. گروه‌ها در روز 13شهریور به مسابقات آزمایشگاهی می‌پردازند و در 14 شهریور برنامه (بازدید) و در روز 15 شهریور، دفاع از پیشنهاد پژوهشی و مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

به گروه های اول تا سوم به ترتیب 50 ،40 و 35 میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد. برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزار از دیگر رویدادهای جانبی این رقابت به‌شمار می‌رود. لازم به ذکر است، برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزار، از جمله "HSC CHEMISTRY"، تحلیل الگوی Xpert XRD) و... از دیگر رویدادهای جانبی این رقابت به‌شمار می‌رود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر ,

انتهای پیام/