تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739062
شناسه : 3739062
تاریخ :
کارگاه‌های آموزشی هادیان زندگی در مشگین شهر برگزار شد اقتصاد ایران: مشگین شهر _ رییس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر گفت: کارگاه‌های آموزشی هادیان زندگی در مشگین شهر به منظوربرنامه جوانی جمعیت برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه جوانی جمعیت و با هدف ارتقا آگاهی و تغییر نگرش کاردان های ناظر، مراقبین سلامت-ماما و بهورزان، دومین روز از سلسله کارگاه‌های آموزشی هادیان زندگی در حال انجام است.

وی افزود: در این دوره مدرسین آموزش دیده که در ۲ مرحله آموزش حضوری، مجازی در دو موضوع «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و «حفظ حیات جنین و پیشگیری از ناباروری» مباحث مبسوطی ارائه می‌نمایند.

ابراهیمی بیان کرد: روش‌های اقناع سازی موضوعات جمعیت، آشنایی با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشاوره فرزند آوری، حمایت از حیات جنین از منظر دینی و اخلاقی- ناباروری، درمان چالش‌ها و ابعاد آن، روش‌های انصراف از سقط عمدی، وضعیت گذشته، حال و آینده جمعیت در ایران و جهان، نقش وزارت بهداشت در فرهنگ سازی جمعیت و کاهش سقط عمدی از دیگر مباحث آموزشی مطرح شده توسط مدرسین دوره دیده در این کارگاه‌ها است.