تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3739010
شناسه : 3739010
تاریخ :
فرهنگ شهادت دشمنان نظام را مایوس کرده است اقتصاد ایران: مشگین شهر - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تمام دشمنان اسلام و نظام را مایوس و سرافکنده کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح دوشنبه در یادواره ۸۱۰ شهید مشگین شهر که در تالار اندیشه برگزار گردید اظهار کرد: مشگین شهر در طول تاریخ ۸۱۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی داده است و این آرامش و آسایش در کشور به واسطه حرمت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا در تاریخ برگزاری یادواره خود نقش دارند تاکید کرد: امروزه ما باید با اراده راسخ آرمان شهدا را پیاده کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل تصریح کرد: چیزی که نظام ما را استوار و محکم حفظ کرده است همین یادواره‌ها و خون شهداست و مردم حافظ خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی خیمه اسلام مقام عظمای ولایت است، تصریح کرد: ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و تا آخرین لحظه و با اراده راسخ از نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا دفاع کنیم.

محمدی اصل اقتدار و جایگاه ممتاز ایران اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون خون شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: اگر امروز دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد، نشان از رشادت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود که بدخواهان نظام را مأیوس و سرافکنده کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روزهای سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهان خوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

وی راه شکست دشمن را تمسک به شهدا و ف هنگ شهادت دانست و افزود: باید مسیر شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همانطور که شهدای مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس پیمان بستند ما نیز مجدداً عهد ببندیم که در هر توطئه‌ای که از سوی دشمن طراحی شود پای انقلاب و ارزش‌های آن می‌ایستیم و خواهیم ایستاد.