تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738982
شناسه : 3738982
تاریخ :
خاطره بازی مورایس با سرمربی شباب الاهلی؛ نمک این بازی بیشتر است اقتصاد ایران: اصفهان -سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: از سال‌های دور رابطه نزدیک و قوی با سرمربی شباب الاهلی دارم پس به‌خاطر این موضوع نمک بازی فردا بیشتر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس پیش از ظهر دوشنبه در نشست قبل از بازی سپاهان و الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد: اطلاعات چندانی از شباب الاهلی در دسترس نداریم و صرفاً می‌دانم که سردار آزمون به این تیم اضافه شده ولی در بازی‌های دوستانه آن‌ها شرکت نکرده است.

وی افزود: نمی‌دانیم که سردار برایشان بازی می‌کند یا نه برای همین تلاش کرده‌ایم که تمام تمرکز خود را صرفاً روی بازی بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به قوانین فوتبال ایران اشاره و تصریح کرد: هزینه‌ای که شباب الاهلی برای انتقال سردار کرده برابری می‌کند با هزینه‌های یک باشگاه ایرانی البته که کیفیت و ارزش بازیکنان ایرانی بسیار بالاست و باید به آن اعتماد داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از سالهای دور رابطه نزدیک و قوی با سرمربی شباب الاهلی دارم؛ هردو بازیکن جوانی بودیم و من در اتلتیک گلوبال و او در بنفیکا بود و چهارشنبه‌ها لیگی در لیسبون برگزار می‌شد که برای اولین‌بار در ان مسابقات برابر یکدیگر بازی کردیم.

مورایس خاطرنشان کرد: دو سال بعد من مربی تیم‌های پایه بنفیکا شدم و او همچنان بازی می‌کرد

از آن سال‌ها در بازی‌ها و مراسم مختلفی یکدیگر را می‌دیدیم و باهم دوست شدیم؛ حتی پس از اینکه اولین بازی ملی خود را برای پرتغال انجام داد، شام مهمان او بودیم. این‌ها را گفتم که ارتباطم و دوستی قدیمی‌ام با او را یاداور شوم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم پس به‌خاطر این موضوع نمک بازی فردا بیشتر است.

وی از هواداران سپاهان تقدیر کرد، برای کنفدراسیون فوتبال اسیا در اجرای فرمت جدید رقابت‌های باشگاهی ارزوی موفقیت کرد و افزود: آرزو می‌کنم بازی خوبی باشد و داور نیز قضاوت خوبی داشته باشد. در این بازی کمک داور ویدیوئی وجود ندارد که بابت این موضوع متأسفم این درحالی است که استادیوم شرایط استفاده از var را دارد اما اینکه چرا استفاده نمی‌شود، دلیل آن را نمی‌دانم.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: وجود هرچیزی بتواند باعث برقراری عدالت باشد بسیار مهم است به هر حال برای بازی فردا و اتفاقات جذاب آن آماده می‌شویم.

وی افزود: آماده‌ایم که برابر ۱۱ نفر بازی کنیم و چه آزمون بازی کند چه نکند تفاوتی ندارد البته اگر سردار در بازی فردا باشد، ما برتری بیشتری داریم چون شناخت بیشتری از او خواهیم داشت.

مورایس گفت: من مربی مثبتی هستم و راجع به ضعف‌ها صحبت نمی‌کنم. به عنوان یک انسان کامل نیستیم و هرروز ظرفیت آن را داریم تا بهتر شویم بدین سبب بازیکنانی که آمده‌اند برای قوی‌تر شدن تیم هستند و وظیفه داریم هرروز در تمرین و مسابقه ان‌ها را آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمان کوتاه سعی کردیم به نحو خوبی تیم را برای رقابت‌های فصل جدید آماده کنیم. من سال سوم حضورم در ایران را می‌گدرانم ولی این موضوع باعث ساده‌تر شدن بازی فردا نمی‌شود البته ما ظرفیت بردن بازی را داریم و بستگی دارد چگونه بتوانیم در مسابقه خود را نشان دهیم.

سرمربی تیم سپاهان اظهار کرد: مسابقه فردا برای سپاهان، اصفهان و ایران بسیار مهم است و باید متحد شروع کنیم و قدرت هواداری سپاهان، هویت تاریخی شهر اصفهان و فوتبال ایرانی را به همه نشان دهیم.