تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738981
شناسه : 3738981
تاریخ :
بازیکن‌های جوان سپاهان تجربه کافی دارند اقتصاد ایران: اصفهان - بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: درست است که بازیکنان اضافه شده به تیم ما جوان هستند اما در سال گذشته برای تیم‌هایشان بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و تجربه کافی دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست قبل از بازی سپاهان و الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها مسابقات آسیایی شروع شده و بازی جدابی در پیش‌رو داریم هرچند شناخت چندانی از رقیب نداریم و تنها سردار را می‌شناسیم.

وی افزود: ما در آسیا قدرت تیمی خود را مقابل الهلال نشان داده‌ایم و اگرچه بازیکنان باتجربه خود را ازدست داده‌ایم اما با حضور بازیکنان جوان انگیزه کافی برای بردن شباب الاهلی داریم.

بازیکن سپاهان ادامه داد: امیدوارم هواداران حضور حداکثری داشته باشند تا قدرت لازم برای بردن بازی را داشته باشیم. حضور آن‌ها در بازی با الهلال بسیار کمک کننده بود و امیدوارم که در بازی فردا تکرار شود.

وی افزود: درست است که بازیکنان اضافه شده به تیم ما جوان هستند اما در سال گذشته برای تیم‌هایشان بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و تجربه کافی دارند.

کریمی ادامه داد: تجربه بازی‌های اسیایی متفاوت است اما بازیکنان باتجربه تیم می‌توانند به جوان‌ترها کمک کنند.