تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738980
شناسه : 3738980
تاریخ :
وضعیت راس کادرفنی تیم شمس آذر پس از استعفای سرمربی اقتصاد ایران: رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر گفت: بر سر ۲ مورد با زارع اختلاف داریم و امیدوارم در جلسه امروز با او به توافق برسیم در غیر این صورت سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر فصل گذشته که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، توانست با هدایت سعید دقیقی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در پایان فصل با ۳۹ امتیاز در مکان هفتم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

پس از جدایی سعید دقیقی از شمس آذر، مدیران این باشگاه با مازیار زارع سرمربی اسبق ملوان وارد مذاکره شدند و او هدایت این تیم را برعهده گرفت اما روز گذشته یکشنبه ۱۴ مرداد از هدایت شمس آذر کناره‌گیری کرد.

مهرزاد نجفیان رئیس هیأت مدیره باشگاه شمس آذر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: مازیار زارع روز گذشته به صورت رسمی استعفای خود از هدایت تیم را اعلام کرد و ما از او دعوت کردیم تا در جلسه شرکت کند که او از حضور در باشگاه خودداری کرد، امروز هم بار دیگر اعضای هیأت مدیره تشکیل جلسه می‌دهند و اگر او باز هم در جلسه غایب باشد مجبور هستیم تا سرمربی جدید برای تیم انتخاب کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر ۴ گزینه به ما معرفی شده که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم، هر ۴ گزینه ایرانی هستند و قصد نداریم مربی خارجی جذب کنیم. مازیار زارع تا روز گذشته تمرینات تیم را بر عهده داشت و امروز هم دستیاران او بازیکنان را تمرین می‌دهند تا تکلیف نهایی سرمربی مشخص شود.

نجفیان افزود: اگر با زارع به توافق نرسیم سرمربی جدید از امروز کار خود را در تیم آغاز خواهد کرد. زارع بسیار انسان شریف، صادق و سالمی است و علاقه داریم که با او ادامه همکاری دهیم اما اگر نتواند در چارچوب برنامه‌های ما پیش رود مجبور هستیم با او قطع همکاری کنیم.

نجفیان خاطر نشان کرد: ما جوان‌گرایی و استفاده از استعدادها را در برنامه خود داریم و طبیعتاً این موضوع در جذب بازیکنان بالای ۳۰ سال منافات دارد. در نقل و انتقالات خریدهایی که به درخواست زارع انجام داده‌ایم باعث شد تا ۳۰ میلیارد تومان از سقف بودجه‌ای که برای این موضوع تعیین کرده بودیم، رد کنیم. باشگاه شمس آذر به پرداخت به موقع دستمزد اعضای تیم مشهور است و حق و حقوق تمامی نفرات فصل گذشته را پرداخت کردیم اما با شرایط موجود مجبور هستیم تا خارج از بودجه هزینه کنیم و این دو موضوع از موارد اختلافی ما با مازیار زارع است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه شمس آذر در خصوص آخرین وضعیت شهاب زندی مدیرعامل این باشگاه گفت: من به عنوان رئیس هیأت مدیره می‌توانم کارهای مدیرعامل را هم پیش ببرم. زندی یکی از نیروهای توانمند باشگاه است و به لیگ‌های کشور اشراف زیادی دارد و در این مدت هم سعی کردیم تا از تجربیات او استفاده کنیم.