تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3738971
شناسه : 3738971
تاریخ :
مانیتور 4K اقتصادی ردمی با پوشش بسیار خوب رنگ‌ها، فقط ۱۷۰ دلار قیمت دارد اقتصاد ایران: ردمی با معرفی مانیتور A27U، گزینه‌ای اقتصادی برای تجربه‌ی 4K دردسترس خریداران قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مانیتور جدید ردمی با نام A27U رونمایی شد. این محصول ۲۷ اینچی، خریدارانی را هدف قرار می‌دهد که می‌خواهند بدون صرف هزینه‌ی زیاد، از تجربه‌ی مانیتور 4K با دقت رنگ بالا، لذت ببرند.

طبق اطلاعات فروشگاه JD، ردمی A27U از پنل IPS با ابعاد ۲۷ اینچ و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (4K) بهره می‌برد. این نمایشگر ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد از فضای sRGB را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مانیتور مذکور می‌توان به روشنایی معمولی ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۲۰۰:۱ اشاره کرد.

اگرچه مانیتور جدید ردمی A27U از تعداد پیکسل بالایی بهره می‌برد، اما نرخ نوسازی و نرخ پاسخگویی آن به‌ترتیب ۶۰ هرتز و ۶ میلی‌ثانیه است؛ بنابراین می‌توان حدس زد که A27U برای گیمرهای حرفه‌ای ایدئال نخواهد بود اما برای استفاده‌ی روزمره کفایت می‌کند.

مانیتور ردمی A27U در سه حالت مختلف
Xiaomi

شیائومی برای اولین‌بار در ردمی A27U از فناوری محافظت از چشم (Qingshan Eye Protection) استفاده کرده است.

این فناوری به‌صورت مشترک با همکاری آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین و مرکز چشم‌پزشکی سان‌یات‌سن توسعه داده شده و با ترکیب اپتیک نمایشگر و ملاحظات مربوط به سلامت بینایی، تجربه‌ی کاربری بهتری را به‌ارمغان می‌آورد. A27U همچنین گواهینامه‌ی کاهش نور آبی مؤسسه‌ی آلمانی TÜV Rheinland را دریافت کرده است.

مقالات مرتبط:
  • مانیتور ۲۳٫۸ اینچی جدید QHD و ۷۵ هرتز ویوسونیک فقط ۸۰ دلار قیمت دارد
  • سامسونگ و ال‌جی به بازار داغ و ۱۰ میلیارد دلاری مانیتورهای گیمینگ چشم دوخته‌اند

ردمی A27U از طراحی سه‌طرفه با لبه‌های بسیار باریک بهره می‌برد که تجربه‌ی تماشای فراگیر را برای کاربر به‌همراه دارد. پایه‌ی این مانیتور، قابل‌ تنظیم است و امکان خم‌شدن به جلو و عقب، چرخش به چپ و راست و تنظیم ارتفاع را برای استفاده‌ی ارگونومیک فراهم می‌کند.

ردمی A27U از نظر اتصالات به دو درگاه HDMI 2.0 و دو پورت DP 1.4 مجهز شده است. این مانیتور همچنین از قابلیت نصب روی دیوار با استاندارد VESA 75 × 75 برای صرفه‌جویی در فضا پشتیبانی می‌کند.

ویژگی

مشخصات

ورودی برق

۲۴ ولت ۲ آمپر

توان مصرفی

۴۸ وات

اندازه‌ی صفحه‌نمایش

۲۷ اینچ

روشنایی

۳۰۰ نیت (معمولی)

نسبت کنتراست

۱۲۰۰:۱ (معمولی)

تعداد رنگ

۱٫۰۷ میلیارد

نسبت تصویر

۱۶:۹

وضوح

۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل

نرخ نوسازی

۶۰ هرتز

نرخ پاسخگویی

۶ میلی‌ثانیه (معمولی)

ابعاد محصول (با پایه)

۶۱۳ × ۱۸۵ × ۵۱۱ میلی‌متر

وزن خالص (با پایه)

۵٫۲ کیلوگرم

پشتیبانی از نصب روی دیوار

VESA 75 × 75 میلی‌متر

تنظیم پایه

۵ درجه خمیدگی به جلو، ۲۱ درجه خمیدگی به عقب

قیمت مانیتور جدید ردمی A27U حدود ۱۷۰ دلار است و عرضه‌ی رسمی آن از ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.