تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738929
شناسه : 3738929
تاریخ :
افزایش کیفی و کمی پروازها در استان نیاز به سرمایه گذاری ویژه دارد اقتصاد ایران: بیرجند-استاندار خراسان جنوبی فرودگاه را از زیرساخت‌های مهم توسعه عنوان کرد و گفت: افزایش کیفی و کمی پروازها در فرودگاه‌های استان، نیاز به سرمایه گذاری‌های ویژه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح دوشنبه در دیدار با یک سرمایه گذار بومی اظهار کرد: فرودگاه از زیرساخت‌های مهم توسعه در هراستانی است که در این راستا افزایش کیفی و کمی پروازها در فرودگاه‌های استان نیازمند سرمایه گذاری‌های ویژه است.

وی با بیان اینکه نگهداشت و حفظ سرمایه گذاری‌های موجود ضروری است، گفت: حمایت از سرمایه گذار از وظایف ما است و استان برای همراهی با سرمایه گذارانی که در زمینه پروازها ورود کنند و نیاز به پیگیری درخواست‌های خود در تهران دارند، آمادگی دارد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سرمایه گذاری بر روی هر کدام ازظرفیت‌های استان در راستای ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی، اولویت استان است و ایجاد کارخانه‌های بزرگ باعث سرعت بخشید توسعه خراسان جنوبی می‌شود.

وی با اشاره به وجود کارخانه کویر تایر و منطقه ویژه اقتصادی افزود: کارخانه کویر تایر در اشتغالزایی و اقتصاد کشور نقش مؤثری دارد و ایجاد کارخانه‌های بزرگی همچون کویر تایر در استان ضروری است و سبب شتاب بخشیدن به توسعه استان می‌شود.

قناعت بابیان اینکه هر دستگاهی نسبت به وظایفی که دارد باید طبق قانون شرایط سرمایه گذاری را در استان تسهیل کند، گفت: جذب سرمایه گذاران توانمند و دارای صلاحیت و باتجربه در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش مواد معدنی و محصولات کشاورزی در اولویت برنامه‌های حوزه اقتصادی استان است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین با وجود ظرفیت‌های معدنی بالقوه در سطح استان راه اندازی شهرک تخصصی معدنی را نیز در برنامه داریم و سرمایه گذارانی که برای راه اندازی شهرک تخصصی معدنی و تکمیل زنجیره‌های ارزش مواد معدنی اعلام آمادگی کنند، به طور ویژه حمایت می‌شوند.