تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3738927
شناسه : 3738927
تاریخ :
گام بلند سازمان مدیریت بحران در هوشمندسازی HSE اقتصاد ایران: سرپرست دبیرخانه HSE گفت: نرم‌افزار جامع HSE در راستای هوشمندسازی حوزه HSE شهرداری تهران و با هدف یکپارچه سازی فرایندهای پایش شناسایی شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران راه‌اندازی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد موسوی افزود: نخستین جلسه بررسی راه‌اندازی این نرم‌افزار با حضور تمامی نمایندگان HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای ستادی برگزار شد.

وی گفت: این نرم‌افزار با اختصاص صحیح و منطقی منابع، بهبود عملکرد سازمان، بهبود رضایت ذی‌نفعان و کاهش پیچیدگی و سردرگمی باعث ایجاد تصویری بهتر از HSE خواهد شد. لذا از طریق فراخوان عمومی شرکت مشاور انتخاب شده و به دلیل دریافت نظرات ذی‌نفعان این پروژه از همه مدیران HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران دعوت به عمل آمد و تمامی نظرات و پیشنهادات احصا شد . خروجی این پروژه مدیریت مطلوب‌تر و جامع HSE است که منجر به استراتژی کاهش حوادث و ایمن کردن شهر تهران خواهد شد.

موسوی یادآور شد: در این جلسه مقرر گردید تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران پیشنهادات خود را به دبیرخانه ارسال کنند و همکاری لازم را داشته باشند. همچنین جلسات دوره‌ای با حضور واحدهای تابعه شهرداری تهران برگزار می‌شود و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های HSE در شهرداری تهران بدین صورت انجام خواهد پذیرفت.