تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738897
شناسه : 3738897
تاریخ :
خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند اقتصاد ایران: رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مساله جهاد تبیین از سوی اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تسلیت و گرامیداشت شهادت خبرنگاران محور مقاومت اظهار کرد: رژیم جعلی و جنایت کار صهیونیستی اقدامات وحشیانه ای علیه بشریت و انسانیت انجام داده که این اقدامات را محکوم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی محکم مردم و مسؤولان هستند، گفت: خبرنگاران تنها افرادی هستند که صدای دردمندان را منعکس می‌کنند و پیگیر مطالبات مردمی هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خبرنگاران صدای رسای مردم دردمند هستند، اضافه کرد: مطالبه گری و دادرسی مشکلات مردم از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.
وی با اشاره به رسالت خبرنگاران در عرصه‌های مختلف افزود: خبرنگاری کار و رسالتی پیامبرگونه است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم رعایت چارچوب‌ها و قواعد در انتشار اخبار و مطالب اضافه کرد: دقت نظر، صداقت و توجه به رسالت در عرصه خبر مورد تاکید است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تنگ نظری‌ها و جنایت‌های دشمنان علیه ایرانیت، اسلامیت و انسانیت بیان کرد: رژیم صهیونیستی با شهادت خبرنگاران دنبال خفه کردن صدای بشریت و دادخواهی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مساله جهاد تبیین از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: جهاد تبیین مطالبه جدی رهبری و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حفظ و صیانت عزت ملی بیان کرد: خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند.

فلاحتی با اشاره به اهمیت اشرافیت از اخبار و اطلاعات درون مرزی و برون مرزی اضافه کرد: خبرنگار و اهل رسانه باید دائماً دنبال اطلاعات بود و مطلع باشد.

وی، زمان سنج بودن را از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و افزود: زمان سنجی از رسالت‌های مهم خبرنگاران در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کتابخوانی و اهل مطالعه بودن در حوزه رسانه بسیار اهمیت دارد، گفت: کتاب‌خوانی و مطالعه کتب مختلف مورد توجه اصحاب خبر، اهل اندیشه و قلم قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خبرنگاران جامع و زیبا بنویسند، اضافه کرد: زیبا نویسی و جامع نویسی، بیان زیبا و رعایت موازین ادبی در نوشتار، گفتار و رفتار از سوی خبرنگاران بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان توصیه‌ای هم به خبرنگاران کرد و گفت: تمام نگاشت‌ها، روز گذشت‌ها و اتفاقات روزمره کاری تان را بنویسید و در طول سال آن را مرور کنید.

فلاحتی با اشاره به اینکه خبرنگاران اهل تجربه هستند، اضافه کرد: تجربه انگاری و مرور تجارب و اندیشه دیگران در عرصه خبر و رسانه اثرگذار و ماندگار است.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه گری از سوی رسانه‌ها افزود: حامی و پشتیبان خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم هستیم.