تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738894
شناسه : 3738894
تاریخ :
الغسانی: بازی با سپاهان آزمونی خوب برای فوتبال امارات است اقتصاد ایران: از نگاه وینگر تیم فوتبال شباب الاهلی امارات بازی با سپاهان آزمون خوبی برای فوتبال امارات به شمار می‌آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی الغسانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شباب الاهلی امارات برابر سپاهان ایران، درباره اینکه سابقه گلزنی به تیم‌های ایرانی را در کارنامه دارد، اظهار داشت: بازی در رده‌های ملی و باشگاهی متفاوت است. کیفیت بازیکنان ملی ایران در رده باشگاهی نیز قابل ستایش است.

 

وی با تمجید از شاگردان ژوزه مورایس تصریح کرد: بازیکنان سپاهان کیفیتی در حد تیم ملی دارند و برخی از آنها در تیم ملی ایران بازی می‌کنند. این یک اتفاق خوب است که سبب افزایش کیفیت رقابت‌ها می‌شود و آزمونی بسیار خوب برای فوتبال ملی و باشگاهی امارات است تا در سطح خوبی رقابت کنیم.

وینگر شباب الاهلی امارات با ابراز خوشحالی از حضور در ایران و اصفهان خاطرنشان کرد: باعث افتخار من است که اینجا هستم و در این کشور بازی می‌کنم. این مسابقه، افتتاحیه لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شود و قطعاً سخت خواهد بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی را ببریم و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم.

الغسانی درباره شناخت خود از بازیکنان تیم سپاهان و سردار آزمون، بازیکن ایرانی تیم شباب الاهلی گفت: بازیکنان ایرانی سپاهان را نمی‌شناسم، اما آزمون در سطح ملی و اروپا بازیکنی بزرگ محسوب می‌شود. در سطح ملی چهار یا پنج بار با هم مواجه شدیم و به نظرم آزمون بازیکنی بسیار خطرناک است. داشتن این بازیکن برای ما بسیار خوب است. فکر می‌کنم سردار به تیم کمک می‌کند؛ به‌ویژه وقتی صد درصد آماده شود.

انتهای پیام/