تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738861
شناسه : 3738861
تاریخ :
ملی‌پوشان سپاهان سطح رقابت‌ها را بالا می‌برند اقتصاد ایران: اصفهان - بازیکن شباب الاهلی امارات گفت: بعضی بازیکنان سپاهان در تیم ملی حضور دارند و این اتفاق برای بالا بردن سطح مسابقات لیگ نخبگان آسیا خوب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی سعید الغسانی پیش از ظهر دوشنبه در نشست قبل از بازی سپاهان و الاهلی در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا، از میزبانی اصفهان تقدیر و اظهار کرد: خوشحالم که برای بازی افتتاحیه لیگ نخبگان در ایران بازی کنم و میدانیم که این بازی برایمان خیلی سخت خواهد بود با این حال امیدوارم ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی درباره سابقه تفابل خود با تیم‌های ایرانی افزود: رقابت‌های ملی و باشگاهی تفاوت‌های زیادی دارد اما کیفیت بازیکن‌های ایرانی در سطح باشگاهی نیز قابل ستایش است. بعضی بازیکنان سپاهان در تیم ملی حضور دارند و این اتفاق برای بالا بردن سطح مسابقات خوب است.

بازیکن شباب الاهلی با بیان اینکه سردار آزمون بازیکن شناخته شده‌ای در سطح ملی و لیگ‌های اروپایی است، ادامه داد: من چندبار در بازی‌های ملی مقابل او بازی کرده‌ام و از انجایی که مهاجم خطرناکی است، بسیار خوب است که او را در کنار خود داریم.