تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738822
شناسه : 3738822
تاریخ :
اثر هنرمند اراکی به مناسبت شهادت مظلومانه «اسماعیل هنیه» منتشر شد اقتصاد ایران: اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی گفت: اثر «علی شعبانی» هنرمند اراکی به مناسبت شهادت مظلومانه «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی حماس منتشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان در حال خلق آثار هنری با رنگ و بوی شهدای مقاومت هستند که در این میان هنرمندانی از میان هنرمندان مذهبی با خلق آثار هنری تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

وی افزود: اثر علی شعبانی مدیر کانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا (س) اراک، هنرمند تجسمی اراکی به مناسبت شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس منتشر شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در اثر هنری علی شعبانی، جمله مقام معظم رهبری که فرمودند «رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد اما زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت، خونخواهی خود را وظیفه خود می دانیم» نیز درج شده است.

انقانی ادامه داد: علی شعبانی از هنرمندان مطرح جهان است که بارها آثار راه یافته از این هنرمند مسجد محور در جشنواره‌ها و همایش‌های بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی گفت: این هنرمند جوان با جذب و پرورش استعدادهای هنری در مسجد سالانه بیش از ۲۰۰ هنرمند را تربیت می‌کند.

اثر هنرمند اراکی به مناسبت شهادت مظلومانه «اسماعیل هنیه» منتشر شد