تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3738801
شناسه : 3738801
تاریخ :
رضایت مینو مداح از شرایط دختران المپیکی تکواندو/پیش‌بینی نمی‌کنیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم تکواندو بانوان گفت: در آستانه شروع مسابقات دو تکواندوکار ما به شرایطی که مد نظر داشتیم رسیده و ان شالله کار خود را قدرت در این دوره از بازیها آغاز کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینو در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد آخرین شرایط تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی های المپیک اظهار داشت: در تمرینات تیم ملی روی سه بخش فنی، آمادگی جسمانی و روحی تمرکز داشتیم و با برنامه‌هایی که از پیش طراحی و خدا را شکر به خوبی اجرا شد، هم مبینا نعمت زاده و هم ناهید کیانی به شرایط خوبی رسیده‌اند و مترصد شروع مسابقات هستیم. البته در این چند روز پیش از آغاز رقابت‌ها نیز پیگیری تمرینات در دهکده بازی‌ها انجام شد تا پروسه تمرینی کامل شود.

وی ادامه داد: فدراسیون تکواندو در آخرین روز تمرین دست به کار جالبی زد و خانواده ملی پوشان را به فدراسیون دعوت کرد. حضور سرزنده این عزیزان در سالن تمرین واکنش‌های جالبی را از سوی المپین ها در پی داشت و خیلی بیش از آنچه تصور داشتیم، در افزایش روحیه و انگیزه ملی پوشان ما مؤثر بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص رقبای دو نماینده کشورمان گفت: یکی از مواردی که از چند ماه قبل در دستور کار کادر فنی و تیم آنالیز قرار داشت، بررسی روی نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران رقیب بود. با تماشای فیلم مبارزات حتی در خصوص کوچک‌ترین جزئیات ساعت‌ها بحث و تبادل نظر شد و به عبارتی در دو وزن ۴۹- کیلوگرم که مبینا نعمت زاده حضور دارد و وزن ۵۷- کیلوگرم که ناهید کیانی رقابت می‌کند، همه تکواندوکاران به دقت مورد بررسی قرار گرفته‌اند و کسی را دست کم نخواهیم گرفت. تمام مسابقات حکم فینال را دارند.

رضایت مینو مداح از شرایط دختران المپیکی تکواندو/پیش‌بینی نمی‌کنیم

مداح ادامه داد: برنامه‌های آماده سازی تکواندوکاران برای حضور در المپیک به صورت حرفه‌ای در بخش‌های مختلف پیگیری شد و امیدوارم این کار تیمی و خوب با موفقیت در بازی‌های المپیک به سرانجام برسد. البته که کار بسیار دشوار و سخت است. بخش عمده‌ نفراتی که در پاریس به میدان می‌روند از بهترین‌های دنیا بوده و برای کسب مدال و رسیدن به سکوی قهرمانی سخت تمرین کرده و آماده هستند. هر دو نماینده ما نیز از مدعیان و شانس‌های کسب مدال هستند.

وی در خصوص المپیک و جو خاص آن هم گفت: شرایط المپیک با همه رویدادهای دیگر متفاوت است و آن هم جو حاکم بر این رقابت‌ها است. البته برخی موضوعات کنترل شده است و برخی دیگر از مسائل نیز باید در لحظه کنترل و مدیریت شود. البته به صورت دائم در کنار تکواندوکاران هستیم و اجازه نخواهیم داد موضوعی پیش بیاید. ضمن اینکه در این خصوص آموزش‌ها و صحبت‌های لازم در جریان اردوها داده شده است. مهم‌تر آنکه دو تکواندوکار ما میدان‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند و فکر می‌کنم خودشان این قابلیت را داشته باشند که بتوانند شرایط را مدیریت کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان و در مورد پیش بینی کادر فنی در خصوص نتایج ملی پوشان گفت: در ورزش قهرمانی آن هم در سطح المپیک چیزی قابل پیش بینی نیست. به جای شانس و پیش بینی سخت تلاش کردیم تا با بهترین شرایط وارد بازی‌ها شویم.