تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738788
شناسه : 3738788
تاریخ :
۱۴ جلد کتاب تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد اقتصاد ایران: بندرعباس- از ۱۴ جلد کتاب با موضوع دکترین رزم نیروی دریایی سپاه شامل تاریخچه این نیرو در سطوح مختلف رزم رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، از ۱۴ جلد کتاب با موضوع دکترین رزم نیروی دریایی سپاه، شامل تاریخچه پر افتخار این نیرو در سطوح مختلف رزم رونمایی شد.

در این مراسم با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار عیسایی معاون دانش و پژوهش سپاه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ندسا از این ۱۴ جلد کتاب رو نمایی شد.

دریادار دوم پاسدار احمد راستی مسؤول مرکز مطالعات نیروی دریایی سپاه در این آئین گفت: این کتاب‌ها بخشی از تاریخچه تأسیس، رویدادها و افتخارات نیروی دریایی سپاه است که طی سه سال کار تحقیقاتی و مطالعاتی تدوین شده است.

وی افزود: این روند کتابت تاریخچه شفاهی نیروی دریایی سپاه ادامه خواهد یافت و گنجینه‌ای برای آیندگان از رزم و دلاوری فرزندان ملت عزیزمان در دریا خواهد بود. جوانان ما باید بدانند در این نقطه‌ای که قرار داریم چه رنج‌ها و مصائبی را گذشتگان پشت سر گذاشتند.

راستی در ادامه با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای که فرمودند «تا ندانیم چگونه بوده‌ایم، نخواهیم دانست که امروز چه در اختیار داریم" اظهار کرد: به تعبیر بنده ما از تاریخ نیروی دریایی سپاه باید درس ایستادگی و رشادت بیاموزیم. کتابت و تحقیق متقن و استخراج علمی تاریخ شفاهی نیروی دریایی سپاه در مرکز مطالعات نیروی دریایی سپاه الحمدالله به توفیقات خوبی دست یافته‌ ایم و در سال‌های آینده مجموعه کاملی از تاریخچه نیروی دریایی سپاه را مدون و در اختیار مردم عزیزمان قرار خواهیم داد.

۱۴ جلد کتاب تاریخچه نیروی دریایی سپاه رونمایی شد