تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738786
شناسه : 3738786
تاریخ :
نرخ بلیت اتوبوس مشهد-مهران ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تعیین شد اقتصاد ایران: مشهد- رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نرخ بلیت اتوبوس مشهد-مهران ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تعیین شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یعقوبی اظهار کرد: نرخ بلیت اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ویژه ایام اربعین با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره، ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال در سامانه‌های فروش بلیت تعیین و عرضه شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: همچنین سایر خدمات در مسیر مشهد -مهران با اتوبوس ۳۲ نفره ویژه به مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس ۴۴ نفره وی.آی.پی نیز ۱۸ میلیون و ۵۵۸ هزار ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه کلیه نرخ‌ها در مسیر مشهد-مهران و مشهد - مرز خسروی در استان کرمانشاه به یک میزان است، بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس در مسیر مشهد به مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره ۲۴ میلیون ریال، اتوبوس ۳۲ نفره ویژه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس وی.آی.پی ۴۴ نفره ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

یعقوبی ادامه داد: در این ایام تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه‌های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ‌های ذکر شده مجاز است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری و یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) منعکس کنند.