تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3738785
شناسه : 3738785
تاریخ :
اهتمام برای تحقق ۲۵ درصد سهم اشتغال بخش تعاون انجام شود اقتصاد ایران: بیرجند_معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تحقق سهم ۲۵ درصد اشتغال بخش تعاون استان اهتمام لازم را انجام دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح دوشنبه در دومین کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی اظهار کرد: همه مکلف و موظف به همکاری برای خدمت رسانی به مردم در قالب دولت چهاردهم هستیم.

به گفته وی نباید در اختیاراتی که بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده است، برای تحقق حقوق مردم کم کاری کنیم و اوجب واجبات حفظ نظام است.

جعفری تصریح کرد: ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد برکت برای معرفی طرح اشتغال توسط امور عشایری استان در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: در ۱۰ روز آینده صحت سنجی دیگری توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این زمینه انجام و گزارش آن برای دستگاه‌های مربوط ارسال خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: بانک‌های استان تا جلسه بعدی عملکرد مناسبی در خصوص جز ۳ و ۴ برای پرداخت تسهیلات داشته باشند.

به گفته وی سال گذشته خراسان جنوبی با ۸۲ درصد از استان‌های برتر کشور در صحت سنجی بود و همه دستگاه‌ها در این خصوص در سال جاری باید اهتمام لازم را داشته باشند.

جعفری خاطرنشان کرد: تسهیلات دولت در خصوص اشتغال بیشتر از میزان اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص است و کاش دستگاه‌های نظارتی در این زمینه ورود می‌کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: دستگاه‌های که در این باره کم کاری کنند، به دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ۲۵ درصد سهم اشتغال بخش تعاون باید در سال جاری محقق شود، متذکر شد: در راستای تحقق ۲۵ درصد سهم اشتعال بخش تعاون استان، تفاهم نامه‌ای بین اتاق تعاون و استانداری منعقد خواهد شد.