تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3738682
شناسه : 3738682
تاریخ :
اختلال‌های تکراری در سیستم فروش بلیت قطار اقتصاد ایران: درحالی پیش‌فروش بلیت قطار ساعت ۹ صبح امروز آغاز شود اما سیستم فروش بلیت قطار بار دیگر با اختلال مواجه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اطلاعیه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بنا بود پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا پایان شهریورماه از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ مردادماه) آغاز شود.

همچنین، بنا بود پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، ۲ ساعت بعد، یعنی از ساعت ۱۱ امروز، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقیمانده انجام شود.

براساس پیگیری‌های صورت گرفته، متقاضیان در خرید بلیت از طریق اینترنت دچار مشکل جدی شدند، زیرا سایت مربوطه با اختلال مواجه شده است؛ درحالی که سری گذشته نیز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری با همین اختلال روبه رو شد، با توجه به شرایط موجود مشخص است راه‌آهن اقدامی برای رفع آن انجام نداده است.

اختلال‌های تکراری در سیستم فروش بلیت قطار

این گزارش حاکی است برخی از مدیران آژانس‌ها در تماس با خبرنگار مهر اعلام ضمن گلایه از وضعیت موجود اعلام کردند این اختلال‌ها در شرایطی ایجاد می‌شود که وقتی نوبت به فروش آژانس‌ها می‌شود دیگر بلیتی برای فروش حضوری نیست در صورتی که فروش بلیت به صورت غیر حضوری نیز با مشکلات عدیده ای مواجه است.